Tema: Re: daugiasluoksnis vamzdis
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-07-14 14:06:36
AlumPex reiskia kad vamzdis yra is "crosslinkinto" Polietileno (PE-x)ir
aliuminio.
O pavadinimas buna kokiu pusmetriu toliau :)))
bet jei jau gamintojo nera parasyta tai prastai......
Gaila mano grindinio fotkes namie liko, imesciau kaip atrodo normalus
vamzdis, nes specialiai nusifotkina su visais rashmenimis...

--
MaRiUs
Kaunas