Tema: Re: Saugumas... video kameros...
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-13 15:42:16
Keltas pastebėjimų, dėstau savo nuomonę.
Pirmas dalykas ta dėžė yra geriau negu kompas, nes ji nestringa, nekimba,
negaudo visrusų, visda online ir turi terabaitinius hardus. Pagal merfio
dėsnį incidentai įvyksta kai kompas būna išjungtas.
Antras dalykas normalios kameros su japoniška optika kainuoja virš 1000
lt/vnt su jomis normaliai matysi ne toliau kaip 30 metrų. Iš 30 metrų vaizo
įrašo mamos vistiek nepažinsi.
Trečias dalykas niekada tokių investicijų nedaryk su kaimynais, niekam
nerodyk įrašų.
Ketvirtas dalykas pasidaryk gerą apšvietimą ir kreipkis pas specus,
pasiruošk  gerą planą ką ir kada ir kaip filmuosi.
Penktas ir paskutinis pasiruošk investuoti ne vieną tūkstantuką.