Tema: Re: rekomenduokit baldininkus
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-07-13 15:42:11
Na kaip. 7.5 kavadrato virtuve su dvejom durim, langu, ir pusiau sukamais
laiptais i 2 auksta. i neuzimta plota turi tilpti saldytuvas,
virykle/orkaite, indaplove, kriaukle. Ir dar visa tai turi but pakankamai
patogu, kad ish saldytuvo isemus produktus butu kur padet. t.y. nedeti ant
kaitlentes:) Standartinio niekas netinka.