Tema: Re: Betono trinkelių klojimas
Autorius: markizas
Data: 2010-07-08 11:34:04
dek ant atsiju, neturesi vargo su cementiniu skiediniu.
darbo tvarka:
-papili atsiju truputi daugiau (apie +1-2, cm nuo numatyto lygio. tavo
atveju 4-5cm);
-viska trombuoji;
-nusibrauki su lenta pagal paguldytus vamzdzzius ar kitu budu (pvz.
naudojant borteli kaip "majaka");
-kloji trinkeles, klupedamas ant jau suklotu trinkeliu, dedi pe tarpu (jos
jau turi nelygumus ant sonu, kuriu uztenka). jei reikia palyginti siules,
tai su kastuvo smaigaliu pastumdai (arba su guminiu plaktuku pakali is galo)
kas keturios-penkios eiles;
-papili ant virsaus atsiju, jas nusluoji;
-viska sutrombuoji (padas turi buti su guma);
-tada vel viska uzpili su atsijom ir su sluota uzsluoji visus tarpus
(kartoji veiksma tol, kol visi tarpai uzsipila);
-atsikemsi alaus ir pasigrozi savo darbu :)