Tema: Re: lempuciu "matinimas"
Autorius: Sail
Data: 2010-07-07 16:34:57
Nu tai uz tave pagalvojo didysis brolis, kad turi gamta tausot, elektros
maziau naudodamas.

As savo laiku nuejau ir nusipirkau uz kokius 400 litu kaitriniu lempuciu,
kad uztektu visam likusiam gyvenimui.
Dar liko kruva 40 vatu nusipirkt, nes garazo automatikoj ideta, sviecia 4
minutes po duru automatikos suveikimo. Taupioji kol isisviestu, jau ir
sviesos nebereiktu.