Tema: Re: Q: azuolinis stalas. Tepti/netepti ?
Autorius: vaidas100
Data: 2010-07-07 12:50:28
Sauliusv wrote:
> Sveiki
>
> Pagamintas stalas ish azuolo.
> Niekuo neteptas medis. Dziovintas keleta metu.
>
> Bus naudojamas stacionarioje lauko pavesineje (medine). Tiesioginio
> lietaus nebus, bet rukas, vejas gali dregmes suteikti.
>
> Kuo patarsit apdoroti, kad liktu grozis ir ilgaaimzishkumas ?
> Butu gerai su nuorodomis i prekybos vieta. ;-) Jei tai butu
> Vilniuje/Kaune/Panevezyje - butu idealu.
>
> Sauliusv

Aš turėjau reikalų su alyvom iš 2 firmų:

1) CHRISTIAN HAROLD
praktiškai nepasikeičia medis nuo jos
žiauriai kainuoja - atrodo 100 ml 10 Lt?
Kai bandžiau derėtis nenuleido nei 1 Lt :)
Tik nežinau ar tinka laukui.
Reikia tepti kasmet... :)
Išgaruoja?

2) Furnitanas/Duranus/Milesija
kažkokia profesionali alyva
su gerom nuolaidom gavos 1 ltr ~25 Lt
stipriai išryškėjo medžio raštas,
o paviršius panašus į vaškuotą
tinka ir vidui, ir laukui.
Nutepiau baldus prieš 3 metus ir dar normaliai,
bet nežinau kaip seksis tepti antrą kartą kai prireiks...

Dar galima naudot bespalvį impregnantą.
Katik lauke suoliuką impregnavau atrodo tikrai gražiai.
1 ltr kaina su kosmine nuolaida iš Furnitanas/Duranus/Milesija gavos 20
Lt :)