Tema: Re: Kada laistote balkonines geles
Autorius: Movila
Data: 2010-07-02 11:47:36
Labai priklauso kokia geliu rusis. Pvz petunijas galima laistyti daznai ir
bet kada, jos labai megsta dregme ir trasas- tada tiesiog bujoja. Tik aisku,
geriau  lieti ne ant lapu ,o ant saknu. Pelargonijas uztenka palaistyti tik
rytais ir ne kiekvien diena, o kai matote, jog zeme siek tiek pradejusi
sauseti.
Kiekvienam augalui yra atskira prieziura.