Tema: Re: betoniniai laiptai
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-07-13 00:20:32
tai vat tame ir beda, kad ne klojiniuose laime, o konstrukcijoje,
armaturos parinkime, isdestyme, betone, sutankinime ir dar kruvoje
reikalu...
tokiem laiptam kaip tavo klojinius manau kad ir as pats pasidaryciau,
nors nedares niekada... :)
pas mane dare suktus, tai patikek ten konstrukcija sutvere klojiniu
tokia,  kad vos per diena isardziau :)

--
MaRiUs

Kaunas