Tema: Re: gipso kartonas ant lubų
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-07-12 19:00:54
Parodyk tavo manymu lygias lubas o as tau su ta pacia 2m ilgio liniuote
parodysiu ant kiek jos kreivos.
Viskas priklauso nuo matavimo budo tiek tinkuojant tiek po to tikrinant.
Su liniuote issilygina pakankamai lygiai, o jei rankos kreivos tai ir
lazeriai nepades.

Dar karta kartoju, idealiai lygiu pavirsiu nebuna ir dar ilgai nebus, nes to
visai nereikia.