Tema: Re: Reikia MEDKIRČIO/alpinisto/akrobato :)
Autorius: zigmas
Data: 2010-07-01 10:20:10
pries 2 metus man ir reikejo tokiu paslaugu, nupjauti 2 didziulius berzus
prie pat namo, tai apskambinau firmas, atsiveziau zmogu tas paziurejo, sako
vienas medis 1000 lt, tai visumoj 2000 lt, galvoju eikit jus nx, susiradau
kaime vietini zmogelis-medkirti, tai tas atvare su savo belarusu,pririso su
libiodkem, nusistate kripty i kuria turi kristi medis, ipjove kiek ten
reikejo ir medis nuvirto kur reikejo, tai uz abu medzius sumokejau 300 lt,
tai va tos firmos ziauriai uzsikele kainas, reikia ieskotis vietiniu, jeigu
jais pasitiki.
As kaip ta zmogu seniai pazistu, tai pasitkejau ka jis daro, nes jai butum
daves kokiam bomzui tai reiktu nama per nauja statyti turbut.

Sekmes