Tema: Re: rekuperacija
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-06-30 08:53:19
draudimo taisykles nesako, bet jei pastatas neatitinka priešgaisrinių
reikalavimų tai nuėjęs į teismą gali ir praleimėti jei suras tokį dalyką
kad ugnis i kitą aukštą persimetė dėl ventiliacijos kaltės.

čia tas ypač galioja kai rekupas montuojamas katilinėje,garaže ir pan
kai yra skirtingos gaisro pavojingumo patalpos. priešgaisrines
duris juk dedi iš garažo į kambarius - tai čia tas pats.