Tema: Re: Plastmasine ciuozykla
Autorius: Vytenis
Data: 2010-06-28 22:32:46
Mes vaikui pirkom visa komplekta supynes plius ciuozykla is lietuviu, kurie gamina
sitiems http://www.swingking.nl

Sake, kad galima ir atskirai ciuzykla paimt. Kaina buvo berods iki 300 Lt uz 3 m
ilgio.

Problema tik, kad jie Ukmergeje.

Geriausiai kreiptis per supermama.lt foruma manau, nes ten skelbiasi. Man asmeniskai
sunkiai bendravosi, o zmona susitare :)

Sekmes,
Vytenis

Night <vkumpikas@**gmail.com> wrote in