Tema: Re: \"Senuku\" pokštai
Autorius: RimasOK
Data: 2010-06-28 14:37:55
Negaliojo akcijinėm, kurių yra palyginus nedaug, taip pat buitinei
technikai, ir statybinėms medžiagoms, tokioms kaip stogo danga ar cementas.

Bet visokios sodo prekės, santechnika, įrankiai, el. prekės, tai galima
buvo ką nori gaut. Aišku senukų antkainis didelis, bet kitur nežinau,
kad labai pigiau būtų.
Tuo labiau, kad dabar negi ką nors pirksi 30 proc. brangiau ;D