Tema: Re: LKS-94 koordinatės. Reik sklypo ploto
Autorius: monaxas
Data: 2010-06-23 19:12:33
kg suskaičiavo teisingai, ir už tai jam ačiū. Pas mane žemės byloj figūruoja du variantai ploto, tai biški neramu buvo, nes V Aps virš adm atsisakė registruot, motyvuodama: kad viena koordinatė neteisinga. Matininkai tą koordinatę pataisė, bet pradėjo neištikymybės vaidentis kai pakišo popierus pasirašyc kur ant fasado 7,6 a, o kitoj pusėj 785 m2