Tema: Re: Lietvamzdziai
Autorius: Sail
Data: 2010-06-23 10:17:35
Betgi ar pats montuosi? Ten gi taip tiksliai nieks neparduoda, metro
tikslumu lyg ir lataku ilgiai.

Montuotojai nupjaus, kiek reikia. Na palik 5 cm ilgesnius, nei stogas.
Yra ten niuansu montuojant, kaip tik stogine malkoms nesenai baigiau.

Nepamirsk yra dar tokie lastakiai, ukiskai - skarda tarp stogo pabaigos,
nueinanti i lataka.