Tema: Re: Glaistas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-06-22 11:33:51
As nedaug naudoju, bet visuomet igi. Ir is kitu sitame forume geru
atsiliepimu apie igio produkcija esu mates.
Kaip minejau lengvai tepasi, o tai leidzia lengviau islyginti reikiamas
vietas. Teko kazkada su lateksiniu pasiteplioti tai jis labai tasus pasirode
ir tolygiai tepti labai sunku. Su igiu tokiu bedu nebuvo.