Tema: Re: statybos eiliskumas
Autorius: Ostapas
Data: 2010-06-22 09:01:11
greitu laiku kaip tik pradės tinkuot, gal tada galėsiu pakomentuot skirtumą
tarp kalkinio ir gipsinio tinko - sanmazgus žadėjo kalkiniu tinkuot, visa
kita gipsiniu.
šiaip labai ilgai svarsčiau, ar pirma betonuot ar tinkuot. realiai vistiek
kažkuriems reiks knistis suleidinėjant kampus. tai nusprendžiau pirma
betonuot grindis. Dalis vamzdžių eina po grindimis(polistirole), tai jie
dabar jau saugiai paslėpti ir tinkuotojai jų neišspardys :) o grindis
vistiek kas nors aptaškys ir jas reiks valyt (jei ne tinkuotojai, tai
dažytojai tikrai :)) o su normaliai išbetonuotom ir prašlifuotom grindim kur
kas paprasčiau palaikyt švarą ir tvarką (užknisa, kai per plytgalius nėra
kur kopėčių pasistatyt)
elektrą rekomenduotina daryt prieš tinkavimą - mažiau knisliavos paskui
užtaisant viską gražiai. Jei pasiseks, dar tinkuotojai ant štrabų užmes
tinkliuko, tada neturėtų ten trūkinėt niekas (man žadėjo sudėt, ar sudės -
žiūrėsim).
Apie langus ir drėgmę negaliu komentuot - pas mane jie plastikiniai, sudėti
jau seniau (t.y. prieš viską).
Kadangi fasadas pas mane apšiltintas polistirolu, tai man buvo px ar pirma
langai ar pirma šiltinimas - įstačius langus tiesiog gražiai pripjovė
paliktą polistirolą, užarmavo kampus ir taip viskas palikta iki tinkavimo.
Tavo atveju turbūt pirma reiktų dėti langus - bus paprasčiau tvarkyt
angokraščius, nes truputį daug žaidimo pjaustant prikaltas lentas.