Tema: Re: Q: trinkeliu dejimo menas...
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-20 19:20:27
Nėra tas klinkeris kaškoks kosmosas, puikiai dėrės prie tavo plastikinio
fasado. Betoninės trinkelės per laiką apsineša, ypatingai IMHO negražiai
atrodo betoninės spalvotos. Todėl jei nori spalvotų siūlau pasižvalgyti po
klinkerį, jis labai gražiai prisiveda prie laiptukų. Jei nori mestelsiu foto
į privatą, kaip aš pasidariau. Taip savo laiku vienas žmogus mane atkalbėjo
nuo betono, labai dabar jam esu dėkingas.