Tema: Re: Gal kam reikia naujos vonios 100x70 cm ?
Autorius: Erika P.
Data: 2010-06-15 17:00:04
Na as kalbu apie toki laipteli, ant kurio vonioje besimaudantis zmogus
prisesti gali. Nzn ar tai kam patogu, taciau bent jau tokio ilgio vonioje,
man regis, visai nepraktiska, nes nebelieka vietos apsisukti, mat is priekio
isikises i vonios erdve maisytuvas, o kitame vonios gale-laiptelis
pasedejimui. Pati vonia taip islankstyta buna, suformuotas laiptelis vonios
grindyse.

Zodziu, pas mane anyway be laiptelio :)

Kaina sugalvosime drauge su kokiu voneles noretoju, tingiu viena apie tai
galvoti :)

--

Geriausi linkejimai,

Erika