Tema: Re: kelio tiesimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-06-15 16:22:53
as siek domejausi.
kaina sito varianto mano atveju iseina panasiai kaip tradicinio kelio
paruosimo nuo 0 tik be asfalto. O pvz Vilnius dar vis suteikia vilciu kad
gal kada nors isasfaltuotu miesto lesomis jei gyventojai patys pasiruostu
pagrinda. O sitas variantas kaip paruosimas netiktu nes kazkodel
nesertifikuotas Lietuvoj ar kazkaip nepripazystamas kaip tinkamas. Jei
negalvociau apie asfalta uz mokesciu moketoju pinigus tai tikriausiai
jamciau sita.