Tema: Re: Elektrinis grandininis pjūklas?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-06-14 23:08:25
Rizikuosiu but nesuprastas bet latviskas Rebyras su Kanadietiska sina ir
grandine 2kW galingumo man jau 4 sezona laiko. Kiekvienais metais nusiperku
po 15kubu 2m ilgio rastu, kuriu skersmuo nuo 15cm iki 40cm. Pereitais metais
sudege inkariukas, nusipirkau nauja uz 50LT. Esu patenkintas. Pjuklas
kainavo berods 350 piginu.