Tema: Re: Betono storis virs sildomu grindu
Autorius: Gintas
Data: 2010-06-14 20:51:43
vonioje irenginedamas buvau rades nuoroda-virs vamzdelio -virs 2 cm turi but, vamzdelis -18mm, vadinasi buterbrodo storis-4cm. Klijai , plytele dar dadeda. Viskuo patenkintas. Storesnis sluoksnis-turi didesne inercija (leciau ikaista, leciau atvesta), kartais tai pliusas, kartais tai minusas. Beje-minimalus storis, gali buti kai grindys stabilios.