Tema: Re: kur gaut trisaki ventili?
Autorius: Lee
Data: 2009-03-09 14:40:18
O kodel spjovei? del kainos?

Beje visi mano kalbinti santechnikai vienu balsu siulo uzsukineti
karsto vandens ivada, tada atsukineti kita ventili prie boilerio. Ir
atvirksciai, jei nori kitaip. Kas sudaro nepatoguma nes ventiliai butu
skirtingose patalpose. Nejaugi ir siais laikais turi pirstu badyt kaip
reikia geriau daryti...