Tema: Re: instrukcijos sildymo sistemos kompiuteriukui
Autorius: tomuco
Data: 2009-03-09 12:09:41
waw, as genijus, as genitalijus :)
atidariau to kompiuteriuko dangteli ir ziuriu ogi yra tokis mygtukas RESET.
Paspaudau jiji ir viskas atsistojo i senas vezes, t.y. - 23 laispniai nuo
6:00 val iki 24:00 val. ir 20 laipsniu nuo 24:00 val iki 6:00 val. Tik liko
tas laikas viena valanda i prieki pasislinkes. Reikia dabar is kazkur gauti
instrukcija, kad galeciau laika pakeisti.
P.S. Zmona jau nepyksta :)

tomuco