Tema: Re: Autonominis dumu daviklis "cypsi" - kame reples?
Autorius: Aidas
Data: 2009-03-06 21:39:57
Būtėnt, miegant pažadins ir neiškeliausi anapilin nieko nepajautęs...
Čia labai reikalingas daiktas, net negalvok išmesti. Užuojauta tam kuris
"Kronas" išlupo, tikėsimės neturės gaisro.
O dėl kronos tai tikrai menkiekis, ji nusibaigia tik per kokius metus. Jei
jau daug daviklių, nu tai pakeisk visų kronas vienu metu. Tikrai nepervargsi
ar nenukentėsi finansiškai jei vienąkart metuose pakeisi kronas.
Pakeitimui dažniausiai reikia pasukti visą tą daviklį ir jisai atsiskiria
nuo tokio prisukto "pado".