Tema: Re: elektros sanaudos
Autorius: Algis Pulipas
Data: 2010-06-09 12:55:17
As bute gyvendamas, neturedamas jokiu siurbliu ir vejapjoviu sunaudoju 150 -
200kw. Manau viskas cia normaliai. Mano uosviai nuosavam name maziau sunaudoja.
Bet kai nuvaziuoji ir jauciasi, ne duok dieve nueisi i virtuve pasidaryti kavos
ir neisjungiai teliko.

"E=mc^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message
virykle - duja...
lempu nepalieku ijungtu. lyg ir pakankamai taupiai viskas