Tema: Re: plaukiojantis parketas
Autorius: bzik
Data: 2010-06-09 10:02:39
tarpai atsiras is to, kad traukiantis mediena nebutinai gris i ta vieta, kurioje buvo suklota, t.y. pleciantis lentele pasistume per milimetra ir ten liko :)
Pas mane metu begy dregme sokineja 55%<>35% ribose. Laminatas su tuo tvarkosi puikiai. Plyseliu per 3m. atsirado minimaliai ir tie vos pastebimi. Gal todel, kad klojant buvo ne tik sukabinama, bet ir kas kelios eiles gerokai pakalama, kad visur butu maksimalus susiglaudimas.