Tema: Re: Lubu siltinimas is vidaus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-06-08 20:57:41
Kad nepelytu turi buti garo izoliacija. Problema ir yra kaip ja padaryti.
1. Klijuoti polistirola, deti garo izoliacija ir kabinti g/k lubas?
2. Polistirola is apacios apklijuoti garams nelaidziais tapetais. Kokiais?
3. Polistirola paslepti po itempiamomis lubomis. Vandens nepraleidzia. O
kaip su garais?
4. ????

Perdanga-lubos-siltinimas: g/b, gipsas, polistirolas, vata, teriva, tenax
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/674861.333-=(1334445083
-
.....Ir kaip daro vakaruose, klijuoja ne tinkleli ant siuliu (kas yra
armavimo parodija), o visa gipskartoni apklijuoja specialiu stiklo audiniu.
Paskui ji nuglaisto (pas baltus zmones buna netgi specialaus uzpildo, kad
glaistyti papildomai nereiketu, tik deja mes iki to nedaaugom), nudazo ir
gaunasi superines lubos. Pas ta mano drauga jau maziausiai trys metai taip
padaryta ir nei vieno itrukimo

.....audinio kainos dabar nezinau, nes kolkas man nereikejo. Bet tas draugas
sake, kad audinio klijavimas pabrangina kvadrata apie 10 lt. O dedamas
tikrai nesiveze is uzsienio, pirko lietuvoje. Tik sake cia uzpildo nebuvo,
todel reikejo papildomai glaistyti. Jis turi firma lietuvoje ir yra daug
dirbes danijoj, tai sake ten kitaip ir nedazo sienu, visur pirmiausia
klijuoja audini.

.....Sitas burimas su putu polistirolu tik viena privaluma turi - siltesnes
lubos. Kodel blogai - pirmiausia ji reikes ant kazko lygaus klijuot, antra,
ji vistiek armuosi visa. Stiklo audinio yra senukuos prie tapetu. Kaina jo
gal ~6lt, tiksliau tikrai nepamenu, bet, jam reikes spec klijaus, tas irgi
ne taip pigus. Lubu lygumas neaisku koks gausis. Visumoj gauni nemaza kaina
ir gaug pisiaus kuris nevertas net jei pats dirbtum (bent pats tikrai
nedaryciau).

Gera nuoroda su polistirolo storiu grafiku
http://www.biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/333.760891.527..-=(279326226