Tema: Re: sklypo drenazas
Autorius: bzik
Data: 2010-06-08 15:32:56
is esmes tu teisus- pamato drenazas turetu eiti zemiau pamato
prie pat nedaroma. Kiek zr. schemas, minimaliai per 20-30cm nuo pamato, kai daroma sulig jo apacia
po drenazo vamzdziu, virs jo ir visas pasienis turi but uzpiltas vandeniui laidziu gruntu

As pats dariau per ~1m nuo pamato, nes ji atkasinet man nebuvo prasmes. Gylis auksciausiam taske ~70-80cm. Visa transeja isklota geotekstile ir uzpilta zvyru. Nuo pamato i drenazo puse siemet darysiu nuogrinda. Tokiu atveju visas pavirsinis vanduo nuo pasieniu bus nukreiptas tiesiai i drenaza.