Tema: Re: Skruzdes
Autorius: Benamis
Data: 2010-06-07 11:21:21
Metox veikia l. geriai, apeini su maiseliu visa namo perimetra, ir jos
nebelenda i vidu. Siaip , skruzdelynai yra masiskai po zeme, jei tai senai
judintas sluoksnis, gana nesunku isitikinti, tereikia dviem-trim dienom
padeti ka nors hermetiska-dregme tuoj ispraso skruzdes i pavirsiu kelti
namus, panasiai, kaip po igo lietaus. Man reiktu barstyt kilogramais, norint
visas iszudyti... Veikia gerai tas kur butent skruzdems. Kaip su musemis,
neisivaizduoju, nebent padet zuvies maza gabaliuka ir isverst metox-sulektu
visos.
B.