Tema: Re: ar siltint baseina ileista i zeme?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-06 22:21:30
Tu ne pompa pirk o siurbli su filtrais ir ph metra. Siurblys tau varines
vandeni o filtras filtruos, nezinau ar tie mazi siurbliukai turi vieta kur
deti chemija, bet jei neturi tai pats prisitaisysi, tada desi chloro tiek
kiek reikia, nes jis cirkuliuos, taip pat galesi ph pasireguoliuoti,
nereikes daug chloro pirkti.