Tema: Re: Veliavos, atsargiai kb
Autorius: eimaz
Data: 2010-06-06 00:41:53
ir ka kaimynas pro ta tinkline tvora pamatys? sededamas terasoje kaip as
virtuveje kiausiniene kepu? suprantu, kad toje kaimyno puseje butu mano
pieva, bet deja ten yra garazas ir virtuves langas.
i kita puse, kur dar nera kaimynu dariausiai taip pat medine su minimaliais
tarpais, nes grozio kazkokio tame kaimynu sklype tikrai nematau, apart
apaugusiu piktzoliu, zinok man per akis ir tu 10a kiek turiu savo. + terasoj
gulint tikrai jaukiau jauciuosi :)