Tema: Re: Nuomonės apie sodo traktoriuka partner
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2010-06-04 08:07:28
Husqvarna kokybe kaip pas yardmana??? Tada bentlio kaip pas skoda... Man stokkerio atstovas kazkada aiskino, kad plastmasinis kapoto dangtis yra gerai, nes nerūdija ir nebarska... Nu, pas Husqvarna irgi nei rūdija nei barška, nors dangtis metalinis.

Prieš porą metų nusipirkau Husqvarna ir kol kas tik džiaugiuosi. Labai malonus variklis, elektrinis peiliu ijungimas, hidrostatine pavara (stabdzio praktiskai nenaudoju - rankena perstumi - vaziuoji, rankena atgal - stabdo), na ir smulkemenos - patogi stumdoma sedyne, laikmatis, kuris rodo kiek valandu dirbta (servisui). Plotis 107, 15 aru sodas pjaunasi apie 20 min.

Pirkau Lentvaryje, pas husqvarnos atstovą. Malonus žmogus, padarė neblogą nuolaidą ir į sodybą pats nuvežė:

Traktoriukas toks: http://www.husqvarna.com/lt/homeowner/products/garden-tractors/yth150-twin/

V.