Tema: Re: Tvora: impregnantai +/ dazai
Autorius: eimaz
Data: 2010-06-04 00:21:46
statybu medis kiek zinau dazo ~14Lt/m2 su dazais.
dazant rankomis 3Lt/m2 uz 3 kartus dazyma darbo. dazai 2x ir impregnantas ar
gruntas irgi ~3Lt/m2.
ant darbo kainos galima suatupyt dazus imant is karto tokius, kad nereiketu
gruntuot. as paskaiciavau, kad rankiniu budu dazant gaunasi 6, max 7Lt su
darbais.
be to statybu medis iskaiciuoja ir sonines briaunas, ko darbininkai jau
nebeskaiciuoja dazydami, kas bendra kvadratura dar padidina 25%. jei pas
mane dazytojai skaiciuoja tik 400m2 (130m ilgio tvora), tai statybu medis
skaiciuoja 500m2.
rezultate gaunam samdant zmones dazyt ~2400-2800Lt, dazant statybu medyje
~7000Lt. sakyciau neblogi "keli litai kvadratui" :))
beje, statybu medis paskutiniu metu visai su kainomis nedraugauja, man
tvorai neobliuotas lentutes pasiule po 550Lt/m3, pjausto 6 metru rasta. o
susiradau po 350Lt/m3, ir gamina is 5 m rasto, kur man nelieka jokiu
likuciu, nes dalinu i 3 dalis.