Tema: Re: RQ suoliukas lauko supynems VLN
Autorius: bzik
Data: 2010-06-03 12:42:48
o kodel manai, kad dabar netiks? juk supynems esme ne isvaizda, o patogumas suptis :)
Virves ir grandines man nepatinka del mazesnio stabilumo isisupus. Nugaros atrama gal gerai pasedejimui, bet totalus trukdis supimuisi. Siaura (ilgio prasme) sedimoji - nepatogu rankomis laikytis, per plati dar blogiau. Man beveik smagiausios buvo kaime is metalinio strypo, su kokiu 20cm plocio lentele, kurios ilgis kiek daugiau peciu plocio. Aisku saugumo prasme gal reiktu virviu, plastikines sedimosios ir pan. atributu. Nors ne karto nesu nuo supyniu nulekes ar kakton gaves. Supies suvokdamas pasekmes arba mokaisi is klaidu