Tema: Re: Rastines sienos atnaujinimas
Autorius: bzik
Data: 2010-06-02 15:06:34
is esmes vienintelis budas bet koks medienos balintojas, pradedant arlitas baltasis, berzas, baigiant prabangiais wood restorer. Ka bandziau - visi vienodai suveike.
Is patirties su panasiu namuku galiu pasakyt, kad stebuklo is to nebus. Mediena pasvieses, bet sendama pusis gelsta, todel po balikliu poveikiu turesi gan geltona siena :) vs. naturaliai pjauta gelsva. Plius vieni plotai bus daugiau isbale, kiti maziau, visokie plysiai.
O toliau - kazkokia dazyve, kuri tuo paciu saugos nuo isores poveikio. Esu tepliojes bespalviu, tai po poros metu sienos igavo ankstesni pilkuma = reikia spalvos. O kadangi pagrindas ne baltas, tai gan sunku numatyt koks bus rezultatas = teks tept pakankamai tamsia spalva.
Reziume - pigiai bus darbo, islaidu ir is esmes nulinis rezultatas :) Palikciau kaip yra - naturaliau. Jei labai norisi grozio, tai kaup pinigus ir imkis kiek rimtesnes apdailos. Tik ne plastiku.