Tema: Re: zoliapjoviu varikliai
Autorius: monaxas
Data: 2010-06-02 22:15:24
Tai tu "kompetetingai" pagrįsk savo teiginį, kad savaeigę stumt sunkiau ir gausi indulgenciją. Mes ne kravažadni. Monaksui vabščie viskas pochuj (the big lebovski matei?), bet tu užpisi, kai "kompetetingai" pezi nesąmones.

Sakei turi daug patirties, nu tai kai sakoma "v studiju", bo mes čia žemės kirminais pasijuntam, kai stumiam savaeigę lengvai, o pasirodo, turi stumtis sunkiau. Ir mano plasmasinis korpusas jau supistas negyvai, bet dar laiko ratus.