Tema: Re: katilo galingumas
Autorius: bzik
Data: 2010-06-02 15:15:18
jei imt radiatoriu pvz., tai zemesnes temperaturos vandeniui ju reikejo didesniu (didesne kaina) ir imdamas su atsarga, nupirkau per daug. Rezultate kokie 500-700 Lt isleisti veltui.
Silumos poreikiai normaliai apsiltintam jau ir teoriniam lygmeny beveik per pus mazesni uz nesiltinta nama. Tad remtis tuo kas ka sako ar raso negali. Be to ar 200m2 yra sildomo, ar iskaiciuoti garazai, pagalbines kuriu galbut nesildysi/minimaliai?

"Auryla" <dssfsdffgf@sdfdfgfdjsdf.lt> wrote in message news:hu5h1b$vog$1@trimpas.omnitel.net...
> Ka turi omeny veltui isleisti pinigai? Mano atveju galingesnis katilas nera
> daug brangesnis, bet bijau, kad tas galingesnis (kai nera butinas jis tokio
> galingumo) daugiau patirs nuostoliu isgaudamas ta pati silumos kieki kaip
> silpnesnis.
>

> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message

>>> kad