Tema: Re: Sienos grezimas ortakiui
Autorius: gintasma
Data: 2010-06-02 10:11:12
pasiimi nestora grazta, siurbli, ir aplink koki 30 skyluciu pragrezi.
valanda darbo ir be jokiu litu turi skylute. Argi butina, kad idealiai
apvalu butu.
As taip esu ir duris sienoje imontaves, is tos puses kur greziau, net
perdazyt nereikejo, apvadai uzdenge nelygumos, bei izambiai pamate ~80 cm
10 cm diametro skyle pagamines su  metriniu graztu.