Tema: Re: vidaus apdailos darbu kainos
Autorius: Kori
Data: 2010-06-01 22:38:12
nu aisku kosmetinio
butas 80kv.
miegamaji perdazyt reik
salione laminata pakeist
reik pakeist vonia, nes prastoka pastatyta ir tuo paciu plyteles perklijuot,
gal grindinini sildyma padaryti
ir vienoj kamurkej irengti atskira dusa ieinama is miegamojo (gali tekti
biski pagriauti, kad is kitos puses sienos kanalizacija/vandeni prigriebt)
ir tuo paciu lieciamose erdvese (vonioj, duse, miegamajame) biski
pakoreguoti rozetes (ju padauginti, perkelti), patobulinti sonini apsvietima

tai ieina i mano savoka "kosmetinis remontas", daromas reguliariai kas 5-10
metu

kadangi nelabai zinau, kas kiek dabar kainuoja... noriu suzinoti ir suprasti
situacija, kai statybininkai man ruos samata.

Asta