Tema: Re: suskystintu duju kaina viryklei
Autorius: bzik
Data: 2010-06-01 14:25:20
skaiciuok pilnai, ivertindamas irengimo kainas (turbut reiks 2 balionu, kad viena pilna visada turet pakeitimui), eksploatacijos sanaudas (turbut vaziuosi pildyt baliono, o 1km savikaina ne tokia maza), patoguma (ar tikrai turi balionui virtuveje ir sandeliuke laisvos vietos, ar nebus problemu su pakeitimu).
As duju atsisakiau, nes projektas ir atvest vamzdyna nuo katilines butu kainave >1000Lt. Vietoj to pasirinkau el.virykles tarifa, kuris kazkiek sutaupo visuose kampuose, kur yra elektra.