Tema: Re: krosnele
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-05-31 22:28:03
Issirinkai GERA krosnele, nesiblaskyk, imk.
Jei tik gali sau tokia leisti, uzteks ir Tavo vaikams dar.
Skardines greitai sudega. Greitai ikaista ir greitai atvesta. Spizines
praktiskai amzinos. Samotiniai ideklai saugo konstrukcija nuo perkaitimo jos
sudurimo vietose. Dar nieko geresnio pasaulis neisrado. Jotul gera firma,
vien tik kiek pasako jos dominavimas rinkoje. Yra rinkoje F3 ir F3TD
skiriasi, kad pirmoji turi CB (Clear burning - svarus degimas - truputi
maziau malku reikes tai paciai patalpai ikaitinti. Yra ir minusas - netinka
jei kaminas kritinio aukscio, apie tai zemiau)
   Pats ilgai (labai ilgai) rinkausi krosnles tipa. Jotul man pasirode
brangoka, issirinkau Dovre 760CB. Ir apsirikau. Jei antra syki rinkciausi -
tai tik Jotul. Nezinau ar idomu, todel daugiau nesiplesiu.
   Del kamino. Trumpai (galeciau ir ilgai bet nezinau ar bus idomu). Kaminas
turetu buti apsiltintas, per visa auksti vienodo skerspjuvio, ne maziau kaip
4,5m nuo krosneles virsaus, ne daugiau kaip 2 90 laipsniu posukiai. Galimybe
isvalyti prie pat krosneles. CB variantui ypac svarbus kamino parametrai:
geriau butu 2 kampai po 45 laipsnius, apsiltintas kaminas nuo 5 iki 10m
auksio, kitaip bus problemu.
Trumpai tiek.

signature database 5159 (20100531) __________