Tema: Re: del rekonstrukcijos projekto
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-05-31 16:23:01
visų pirma užsisakyk topo nuotrauką, pasiimk nuosavybės pažyma is registru centro, sklypo plana.
paskui iš savivaldybės puslapio atsispauzdini prašyma sąlygų savadui gauti, užsipildai, sulauki savado jį nešies pas projektuotoja.

Jei nzn ka ten pildyt, gali eit iš anksto pas projektuotoja, padės. Jei nori kad už tave užpildytu ir išimtu sąvadą kogero reiks papildomai ir mokėt.

Jei rekonstrukcija tokia kad telpi po jos i nesudėtingų statinių kategoriją apseisi ir be sąvado bet toponuotrauką vistiek reiks pasidaryt..