Tema: Re: malku ilgis viadrus U22 ir U26 ir kiti durni klausimai
Autorius: Ziogas
Data: 2010-05-27 23:10:07
> pamatavom pas kaimyna kokio ilgio malkas galima ikisti i viadrus u22 -
> apie 43 cm, bet pagal katilo ilgi 62 cm manau, kad pas ji 3 sekciju
> katilas. Buklete parasyta Degimo kameros ilgis - 244 mm. Ar cia jie
> matuoja visa vidini ilgi, o ne kokio ilgio malkas galima ikisti?

Nu tai kokia problema su metru pamatuoti peciaus vidu ?
Pas mane U26, atrodo, kad 5 sekciju. Pamatavau vidaus gyli ir radau, kad
41cm, tai ivertinus pjivimo paklaidas nusprendziau, kad malkos ilgis 35cm
bus pats tas. Po keliu dienu po ranka papuole user manualas, pavarciau ji,
ir radau, kad rekomenduojamas malku ilgis taip pat 35cm.