Tema: Re: garazo vartai: Ryterna vs Hormann. kokie argumentai?
Autorius: GBF
Data: 2010-05-26 23:56:25
Dejom horrmana jokiu problemu kolkas, cia kolegos nusiskundimai irgi kiek
supratau tai tik del montavimo.
Pagrindinis motyvas tai kad ryternoj pakeitus modeli ar kazka naujo isradus
nebelieka atsarginiu daliu, tuo labiau sekciju jei ilenki, o hormanas turi
daliu 20 metu atgal gamintiems vartams. Beto pasiulymai lt atzvilgiu buvo lb
panasus. veiksmas kaune... vadybininkas rimtas buvo... itikino ir kaip
sakiau kaina gera dave...