Tema: Re: Pamate technines sklyles komunikacijoms
Autorius: bzik
Data: 2010-05-21 09:57:03
as bent nesugalvoju kam ju gali reikt kai viskas sutvarkyta. O kai darai rimta remonta, tai ar vienam kampe, ar kitam - jokio skirtumo. Pamatai siais laikais ne metro plocio su akmenimis, kad sukt galva kaip pasidaryt skyle su plaktuku ir kaltuku :)
Nebent tu jau is karto ne tik pamate skyle darai, bet ir darai tolimesni ivada i patalpas per grindis.