Tema: Re: Gal kas nusimanot Briggs&Stratton varikliuose?
Autorius: Gedas B
Data: 2010-05-21 08:30:20
Jau pasiziurejau - oro sklendes problemos tikrai.
ten ji atsidaro 1. kai siltas variklis 2. Kai variklio apsisukimai dideli.
Tai va 1 punktas neveikia - kai ranka palaikau atdara kuriasi smarkiai
geriau.

Dabar visos taisyklos uzsikrovusios darbais, zada geriausiu atveju per
savaite pataisyti - o zole tai auga...
Greiciausiai meginsiu pac ziuret kur ten suo pakastas :)