Tema: Re: Del dujinio katilas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-20 23:29:29
Tavo vietoje man labai paishosi Junkersas 14 kW su 24kW vandens
pasildymui
(http://www.e-senukai.lt//dujinis-katilas-zw-14-2-dh-ke-23_1.html) sito
pigiau nerasi, na, nebent kokiais 50 Lt per labai gerus pazistamus....
Tik jam kamino reikia su indeklu, bet ir taip bute turbo kamino
nepasidarysi, tai vistiek kamina reiks kazkaip organizuotis. Statykis
virtuvej, vamzdzius iki gyvatuko nusivesi (pasidaryk kombinuota
el/dujos), nes vasara vien gyvatuka sildyt sunkiai gausis ekonominiu
atzvilgiu)

--
MaRiUs

Kaunas