Tema: Re: Pora klausimeliu del plastikiniu langu
Autorius: MinVodai
Data: 2010-05-20 15:29:00
sugalvojo musu karta ;) mes juk niekur nespejam, neturim laiko...  o
mediniams reikia preiziuros...
plastika isidejai ir galvos nesuki, po 8 - 10 metu, jei ir sugriuvo, be
sirdies grauzaties, kitus isidesi :)
Vel gi kuri puse ziuresim Plastik/Wood - ekologija? technine? ar
praktiskuma?
Asmeniskai labai dziaugiuosi, kad atsirado plastikiniai :) visgi krushatis
su tais mediniais :(
bet cia tik mano nuomone :) nedarom diskusiju del to ;)
o Arturas siuo atveju teisus, del vardu "krapstyti" sau smegenu neverta...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5131 (20100520) __________

http://www.eset.com