Tema: Re: req: kredito vadybininkai
Autorius: Dm
Data: 2010-05-20 11:35:39
siuo metu geriausias salygas siulo Nordea
jei nori galiu atsiusti padalinio vadovo kontaktus. pradziai viska galesi derinti su juo, poto kai jau paimsi kredita jis tau paskirs vadybininka.
Domejaus SEB, NORD, Danske, Nordea ir Swed. Tai Swed is visu yra brangiausias marzos prasme. SEB, NORD ir Danske apyligiai. Nordea maziausia.
NORD uzknis savo biurokratija.

Vienu zodziu labai daug kintamuju. Negali paimt, pirstu durt ir ten paimt kredita, reik ziuret skaiciuot. Ten gi salygu n+1. Kas tiks man netiks tau

"katsumoto" <katsumoto_trink_@takas.lt> parašė naujienų news:ht2ro9$eg5$1@trimpas.omnitel.net...